Jak zakoupené zboží vrátit či reklamovat?
Víme, že ani přes Vaši maximální snahu není vždy odhad velikosti, barvy či střihu snadný Může se stát, že zboží nesedí nebo nevypadá tak, jak jste si představovali.
V souladu se Zákonem na ochranu spotřebitele Vám zdarma umožňujeme nepoužité zboží vrátit či vyměnit do 14 dnů od jeho doručení k Vám. V případě zakoupení zboží jako dárku Vám tuto lhůtu po předchozí komunikaci velmi rádi prodloužíme.
Za účelem co nejsnadnější výměny zboží jsme pro Vás připravili následující proces, který Vám s ní pomůže:
- Pokud měníte za novou velikost:
- Vyplňte formulář níže
- Počkejte, až Vám zašleme správnou velikost
- V zásilkovně si převezměte nový balíček
- Podejte starý - stačí nahlásit odesílací kód 982 158 09.
- V případě vrácení objednávky:
- Vyplňte formulář níže
- Odneste balíček do Vaší nejbližší Zásilkovny a nahlaste odesílací kód 982 158 09.
- Vrátíme Vám peníze dle původního způsobu platby (na účet, na kartu)
- Uschovete si potrzení o odeslání.
Služba je samozřejmě zcela zdarma. Doufáme ovšem, že ji nikdy nebudete potřebovat využít. :-)
Děkujeme za Vaši důvěru.
Reklamační a vratkový formulář
Vyplněním formuláře a jeho odesláním začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace dle Zákona na ochranu spotřebitele.
V souvislosti s reklamacemi, odstoupením od smlouvy nebo výměnou zboží nás můžete kontaktovat i přímo, na telefonu 222 262 111 nebo na e-mailu info@rz1.cz.